miércoles, 12 de octubre de 2011
JYJ, "Got A través de" ... Jackpot de Televisión Nacional de Comercio
Group JYJ is having much surprising effect for their commercial with them named as ‘Advertising World Totally Precious Men’.
Chong Kun Dang Pharmaceutical Corp. representative, in the ‘Don’t fall sick’ new Panzal Q’s CF painkiller chapter, JYJ appeared as ‘Nurse Boy’ showing them being devoted into taking care of their sick girlfriend’s sickness and at once they captured the attention of viewers.
The ‘Penzal Q’ commercial that showcased JYJ as their model was ‘different from existing pharmaceutical commercials’ and thus was able to gasp favorable comments and an explosive reaction from consumers and the popularity also carries on to their twitter and Facebook pages. As soon as the latest commercial was released recently, netizens posted and spread the commercial on Youtube, Daum TVpod, Naver blogs and even personal mini homepages and showed an explosive interest of it. Even the background music that was especially composed for JYJ also received a huge response from netizens and between consumers, it was predicted to be a hit.
Especially, after the release of the commercial, there were extensive visits made to Penzal Q’s homepage by netizens which caused the website to be down for a moment. The commercial representative said, “Thanks to the sensibility of the ad and JYJ’s popularity, the advertised item is continuously receiving lots of inquiry and the reaction from consumers were good and we have agreed to release the making of the commercial.”
On different video sites and personal community sites and so forth, netizens commented to each other, “I want to receive nursing fro JYJ oppa”, “It seems like my headache will stop if I eat the medicine that JYJ endorsed for commercial.”, “JYJ’s national TV look.”
El grupo JYJ está teniendo mucho efecto sorprendente para sus relaciones comerciales con ellos, llamado como "los hombres del mundo de publicidad totalmente Precious '.
Chong Kun Dang Pharmaceutical Corp. representante, en la opción "No se enferman" nuevo CF Panzal Q es analgésico capítulo, JYJ apareció como "Enfermera Boy 'que muestra cuales son dedicados al cuidado de la enfermedad de su novia enferma y una vez que captó la atención de los espectadores.
El comercial "Penzal Q 'que JYJ mostró como su modelo era" diferente de la existente comerciales farmacéuticas y por lo tanto era capaz de jadear comentarios favorables y una reacción explosiva de los consumidores y la popularidad del también lleva a sus páginas de Twitter y Facebook. Tan pronto como el nuevo comercial fue lanzado recientemente, los internautas publican y difundir el comercial en Youtube, TVpod Daum, Naver blogs y páginas web mini-incluso personal y mostró un interés explosivo de la misma. Incluso la música de fondo que fue compuesta especialmente para JYJ también recibió una gran respuesta de los internautas, y entre los consumidores, se prevé que sea un éxito.
Sobre todo, después de la liberación de los comerciales, hubo numerosas visitas hechas a la página principal de Q Penzal por los internautas, lo que causó el sitio web que por un momento. El representante comercial dijo: "Gracias a la sensibilidad del anuncio y la popularidad de JYJ, el artículo anunciado está continuamente recibiendo un montón de investigación y la reacción de los consumidores eran buenas y hemos acordado lanzar la fabricación de los comerciales".
En los sitios de vídeo diferentes y los sitios personales de la comunidad y así sucesivamente, los internautas comentaron entre sí: "Yo quiero recibir de enfermería vaivén JYJ oppa", "Parece que mi dolor de cabeza se detendrá si como la medicina que JYJ aprobado para uso comercial." "JYJ a ver la televisión nacional."
Source: Sports Worldi + News Daily
Translation Credit: Inhye87 of JYJ3
Shared by: JYJ3
Trad. Esp. Hero - 영웅 - 김 재중 - Kim Jaejung
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario